>

23 Mayıs 2017

Varmış!

Bir kaç gün önce ''Sesimi Duyan Var Mı?'' diye yazmıştım ki... Varmış! Mutluyum çünkü içimde filizler açtı.  Oldukça taze bir anne olarak 2010 yılında blog yazmaya başlamıştım. Şurada...  

Dün akşam  instagram da bir kitap ve yazı paylaştım. mucit.anne Hemen sonrasında Üniversite yıllarında ilk tanıştığım ki 11 yıl olmuş... Konuştuğum da bana iyi gelen dostum, Aynur ile laflarken, bence ''bloguna tekrar yazmalısın, kalemin güzel ayrıca seni okumayı seviyorum.'' dedi. 

Çocuklar büyüdükçe ''Artık bir şey yapmalıyım ama ne?'' diye, daha sık düşünmeye başladığım şu günlerde. İş mi kurmalıyım, işe mi girmeliyim, KPSS mi çalışmalıyım? Blog mu yazmalıyım derken, çevremin de etkisiyle aslında yazmayı çok özlediğimi fark ettim.

İşte geldim burdayım...

2 yorum:

  1. O zaman hoşgeldin. Keyifli yazılarda buluşmak üzere diyelim ;)

    YanıtlaSil
  2. Blog keşif etkinliğinden geldiiim,sen de hoşgeldin artık takipteyim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil