>

18 Mayıs 2017

Sesimi Duyan Var Mı?

Yaklaşık 15-20 dakikadır ekrana bakıyor cümleye nereden nasıl başlasam diye düşünüyorum. Neden mi? Yabancılaşmışız klavye ile... aslında yazacak malzememin olmayışından değil. Bir yığın bahanemin olmasından! Sosyal medyanın bu kadar hayatımızda olmasından!

Blog yazmayı, paylaşmayı çok özledim. Gerek çevremde, gerekse yorumlarıyla özledik yazılarını diyenler var. Kızlar büyüyor, anne olmak ilk günlerdeki gibi yormuyor artık. Sanırım artık harekete geçme zamanı geldi.

Sesimi duyan var mı? Nerdeeee o eski blogdaşlarım?

4 yorum:

  1. Ben keşif etkinliğinden gelip takibe aldım aynı durumdayım yazmaya mecalim yok ne oldu bize blogumda keşif etkinliğide var davetlisiniz sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Sesinizi duydum ve biri beni mi çağırdı dedim, geldim.İyi etmiş miyim?:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. Sesimin duyulması nasil mutlu etti. Hemen takibe aliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Ses çıkarsa elbet duyan birileri olur canım 😉

    YanıtlaSil