8.Hafta ve Uyku

Bu hafta, narkoz yemişçesine uykuya dalmalarım ve durduk yere ağlamalarım bol oldu. Kızıma bakıp ağladım… ‘’Ah yavrum ben sana zaman ayıramaz oldum’’ dedim kendi kendime. Ki iş hayatına mola verdikten sonra zamanım kızımla geçiyor. İş molası ikinci bebek fikrinden sonra iyice uzadı. Şimdilik, tam zamanlı anne olmaya devam… TV de bir şey görüp ağladım, annemi düşündüm yine ağladım….

Hamilelikle birlikte hormonlar tavan yapıyor. Duygusal, sinirli, karamsar, neşesiz olabiliyorsun. Ama sonra bir bakıyorsun senin üzülmene üzülen küçük bir yüz var karşında o an hemen kendini toparlamaya çalışıyorsun.
İlk gebelik ve ikinci gebelik farklı olur derlerdi de inanmazdım. Duygular yönünden ilkinde de hemen hemen aynı şeyleri yaşadım ama ilk gebeliğimde mide ekşimelerim yoktu. Ki geçen hafta yazdığım üzere onun çaresi baharatsız yemekler tercih etmekte buldum.

Henüz 8+ 3 haftalık gebe olmama rağmen göbeğim çıkmış ve ne giyeceğimi de şaşırmış durumdayım. Onu giysem olmuyor şunu giysem dolmuyor…

Doktor kontrolümüze yaklaşık 10 gün var. Ama miniğimi görmek için sabırsızlanıyorum. Doktora gitmenin dört gözle beklendiği bir dönemdeyim yine. Gebeliğimi ilk öğrendiğim anda heyecan duymamıştım. Hepsi bilindik şeylerdi ama yok zaman ilerledikçe öyle olmuyormuş. Sağlıklı gelişimini görmek için sabırsızlanıyorum.

Unutmadan, canım kızımın bu sabah bana yaptığı resim: Yukarıda minik uçan balon gibi olan kardeşiymiş. :))

Yorumlar

  1. üzülme annesi bak o da üzülüyor, biz her ne kadar anlamadıklarını düşünsekde onlar kafamızdan geçenleri bile okuyabiliyorlar bence :) Bu arada hayırlı olsun 2. bebiş, sağlıkla kucağına alırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. İlk 3 ay ben de hep uyumak istiyordum.Ne mutlu sana kızına kardeş geliyor.Ben de istiyorum ama oğlum daha 6 aylık:)Ağlama canım, hem kızın hem bebişin etkilenmesin.)Geçici hepsi öyle düşün:)

    YanıtlaSil
  3. :)) bende hep ağlardım.. işin kötüsü hala geçmedi ağlamalarım.. :)) uykum da geçmedi:))

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı Olsun.Benim iki kızım var hamileliklerimin tek ortak yönü ilk üç ay sabah bulantılarıydı. iksinde de değişik duygular içerisindeydim. Sağlıkla kucağınıza alın.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun, sağlıkla sıhatle kavuşursunuz inşallah:) Ne güzel kızınız da benimsemiş, resimlerinde kardeşine yer bile veriyor, maşallah hep böyle olsun:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder