İkinci Kez ''Anne'' Oluyorum!



Yaklaşık 4 hafta önce ikinci kez çift çizgi ile karşılaştım. Peki bu ne mi demek? Minik kızım abla oluyor! (yaş: 3) Aralarında yaş farkı az olan kardeşler hep ilgimi çekmiş ve çocuklarımın arasında az yaş farkı olsun istemiştim ve bu benim hayalimdi. Çevremde bir kısım ‘’aaa çok erken’’ derken, bir kısım ise ‘’ oh ne iyi birlikte büyürler’’ diyor. Her zaman ki gibi herkesin her şeye bir yorumu var. :)

İki çocuklu evlerde neler oluyor bitiyor az çok fikrim var. Kimi zaman keyifli e tabi kimi zamanda keyifsiz. Ama onların mis kokuları için her şeyi keyifli hale getirmeye değmez mi?

Bugün ilk kez doktor kontrolümüz vardı. Şu anda 6+1 haftalık. Minik kalbi içimde pıt pıt pıt atmaya başlamış. Şükürler olsun şimdilik her şey yolunda. Sadece benim için, şu sıcak Antalya günlerinde biraz yorucu.

Bugünden itibaren hafta hafta gebelik günlüğümü takip edebilirsiniz…

Yorumlar

  1. çok sevindimmm,bende teyze oluyorum inşallah,darısı benim başıma:)hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  2. İki çocukla hayat mutlaka daha yorucu olacaktır.Ama onların mis kokusu,bir gülücüğü,annecim deyişi insanın tüm yorgunluğunu bir anda unutturuveriyor.
    Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.Bir de bu sıcaklar da Allah yardımcınız olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Teşekkür ederim güzel dileklerin için. Evet sıcaklarda benim için zor oluyor ama bebeğin sıcakta dünyaya gelmesi daha da zor oluyor. Tecrübeyle tabit:)

      Sil
  3. Hayırlısı olsun.Allah teala kucağınıza almayı nasip etsin.Benim en küçüğü sekiz buçuk aylık üç oğlum var.Çok olunca büyütmek daha kolay ve zevkli oluyor.Zorlukları da var tabi ama tek çocuk büyütmek daha zordur.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Allah bağışlasın evlatlarınızı. Teşekkür ederim. Güzel yorumunuz için. :)

    YanıtlaSil
  5. allah bağışlasın gözün aydın benim 4 çocuğum var ben tek çocuk büyüüdm hiç ablam,abim yada kardeşlerim olmadı taa çocukken verdim bu sözü kendime ilerde çok çocuk yapcam diee çok şükür yaradanımaki nasip etti oldu benim 3 çocuğumunda arasındaki yaş farkı çok yakın 2 yaş büyütürken biraz sıkıntılı oluyor ama büyüdüklerinde iyikide doğurmuşum dedirtiyolar insana küçük oğlumla onlar arasında yaklaşık 8-10 yaş fark var onu dışlıyolar keşke son oğlumuda bu kadar beklemeden doğursaymışım diyorum hep rabbim sana kolaylık versin yardımcın olsun sağlık ve sıhhatle aldırsın bebeğini kucağına inşallah sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  6. Aminn. Tek çocuk olmak zor gibi hakikaten.

    YanıtlaSil
  7. Gözlerin aydın olsuuuun...Tebrikler canım!Benimkilerin arasında 2 yaş varsa...Bana sorarsan şu an rahatlık.Aralarında paylaşacakları şey çok daha fazla..Çok iyi olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. tebrikler,darısı bizim başımıza:))

    YanıtlaSil
  9. allah hayirli etsinnnnnnn
    ne buyuk mutluluk:)
    gulumsettiniz beni.....ben tam 4 kez yasadim bu mutluluguu
    sevgiler size ve miniklerinize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin! 4 kez yorucu olsa gerek. :)

      Ayrıca bloguma da hoş geldiniz...

      Sil
  10. bence süper zamanlama olmuş zira bende aynı zamanı bekliyorum

    YanıtlaSil
  11. Çoook sevindim. Gözünüz aydın:) İki çocuklu bir anne olarak bundan güzel birşey olamayacağını düşünüyorum. Hep tek çocuk bana yetmez diyordum. Paylaşamayız diyordum. İkizlerim oldu. Bak senin de şimdi bir tane daha bebeğin olacak. Şimdi daha şanslısın, çünkü artık daha tecrübelisin. 2. çocuğunu doğuran annelerden hep duyduğum şimdi daha rahat bir anneyiz, ne yapacağımızı biliyoruz sözü oluyor. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, senin blogunu takip ediyor ve ikizlerini biliyorum. Allah bağışlasın. :) Umarım tecrübelerim işe yarar.

      Sil
    2. Cok guzel bir haber:) cok tebrik ederim:) simdi ne guzel bir heyecandir:) yeni bir bebek. Gelecek:) darisi basima diyecegim ama daha erken:) Allah saglikla kollarina almayi nasip etsin:) ilgiyle hamilelik macerani takip edecegim:) sevgiler:)

      Sil
    3. Teşekkür ederim. Amin. :))

      Sil
  12. Benim çocuklarımın arasında da 2,5 - 3 yaş var. En idela yaş aralığı bence de..
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  13. hayırlı olsun, ben yeni farkettim hamile olduğunu :) bende istiyorum ama yaş aralığına karar veremiyorum, bizimki daha 21. ayda önce onun emzirme faslı bitsin biraz dinleneyim diyorum, sanırım 3,5 yaş ideal (eşime kalsa hemen :)) bakalım buradan takip edeceğim annelerin 2. bebişli hayatlarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kızım 13.ayda bırakmıştı anne sütü almayı. Epeydir ayrılmış durumdayız. Darısını başınıza :)

      Sil

Yorum Gönder