10.Hafta

10. haftayı bitirmenin sevinciyle yazıyorum…
Geçirdiğim hafta güya çözüm bulduğum mide yanmalarım devam etti. Doktor kontrolüm yakınlaştığı için doktorumu da aramadım. Kâh yattım kâh kalktım derken, dört gözle beklediğim doktor kontrolüne dün gittik.
Miniğimi artık daha net görmeye başladık. Hareket etmeye başlamış. Tabi ki bunu hissedebilmem birkaç haftayı daha alacak. İlk gördüğüm an sanki daha önce hiç bu duyguyu yaşamamışçasına şaşırdım ve beklemediğim kadar mutlu oldum. Minik burun, gözler, eller, bacaklar resmen belli olmuş. O an artık onu tamamen benimsediğimi hissettim.
Doktorum mide yanman için bir şurup verdi. İki gündür kullanıyorum. Naneli tadı da ayrıca güzel.  J
Mide bulantıları için günde bir tane maden suyu da içilebileceğini hatta maden suyu içmenin hiçbir zararı olmadığını, sıvı ve mineral ihtiyacımızı da karşıladığını öğrendim.  
Daha önce toplamda 20kg almış biri olarak ilk 2 ayda sadece 100gr almış olmanında şaşkınlığını yaşadım. Ki normal olanı bu. :)
Bu arada cinsiyetini de sanırım en çok ben merak ediyorum. Hoş yine herkesin bir tahmini var. Kontrol sırasında doktorumla aramda şöyle bir diyalog geçti.
-          Daha öncekinin cinsiyeti neydi?
-          Kız. Şimdi belli olmuş mu?
-          Hayır. Daha belli olmaz. İlk gebelik mi zor geçti, şimdi ki mi zor geçiyor?
-          Şimdi ki. İlkinde gebe olduğumu bile unutuyordum. :) (neredeyse)
Eve geldiğimiz zaman eşim, ‘’Sanırım 2. kızımız geliyor. Doktorun konuşmasından öyle çıkardım’’ dedi.
 Ben pek bir şey çıkarmak istemedim ama bizim için en önemlisi sağlıklı ve hayırlı olması. Kız olursa, kızım ileride kız kardeşiyle daha yakın olur. Erkek olursa da bizler erkek evlat duygusunu da tatmış oluruz.

Bakalım belki bayram sonraki kontrolümüzde cinsiyetini de öğreniriz.

Yorumlar

  1. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel söylemişsin,kız olursa arkadaş olurlar erkek olursa o duyguyu tadarız diye:)Merakla bekliyorum bakalım:)Sanırım 16.haftada söyler herhalde,hayırlısı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızım 17.haftada belli olmuştu. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. dilanın 2 aylık kontrolünü hatırlıyorum da.. doktor elleri tomurcuklanmış demişti.. :)) çok hoşuma gitmişti bu kelime bizim.. 3 aylık kontrolünde doktorumuz %90 kız demişti.. ama ben hep erkek diyordum.. bir sonrakinde artık kesinleşmişti kız olduğu..allahımıza şükrettik sağlığı için..
    zaman su gibi aksın, sağlıkla vaktinde kavuşun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkür ederim. Diloş çok tatlı bir bebek. Allah uzun ömür versin. :)

      Sil
  4. Allahım ne güzel bir mutluluk yaşatıyor biz kadınlara Allah bana da nasip etsin inşallah:) Sağlıcakla bebeğini kucağına al inşallah arkadaşım.Güzel yorumun için de teşekkürler ederim.Ben de takipteyim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Allah isteyen herkese nasip etsin. Teşekkürler :)

      Sil
  5. Ben eskiden beri hep kızım olacak diye düşünürdüm, ismi falan hazırdı:) 16.haftamda doktor %90 erkek demişti, ben de şok vaziyette "O gördüğünüz göbek kordonu olmasın, bir kere daha bakın" demiştim:):) Kız-erkek farketmiyor, hayırlı ve sağlıklı olsunlar...diyorum ama içimden de oğluma ileride bir kız kardeş gelse fena olmaz demekten kendimi alamıyorum:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kızım da erkek beklemiştim. :)) Şimdi bir şey beklemek istemiyorum. Kesinlikle hayırlısı ve sağlıklısı olması çok önemli.

      Sil
    2. Ben hep kizim olur diye dusunurdum oglum oldu. Bu da ayri guzelmis. Her ikisinin duygusu da ayri guzel. İki duyguyu da yasayabilmek icin gonlumden ikincisi icin kiz geciyor:) tabi en basi saglik :) erkek ya da kiz hic farketmez. Saglikli olsunyeter:) sana da guzel bir hamilelik diliyorum:)

      Sil

Yorum Gönder