11.Hafta Ve Finike

Rahat hem de epey bir rahat bir haftayı geride bıraktım. 12.haftadan gün almaya bile başladım. Umarım bu rahatlıkla gebeliğimin geri kalan kısmını da tamamlarım.

Bu gebeliğimde fark ettiğim bir şey var. Sebze yemeklerini çok sevmeme rağmen et ve et yemeklerine karşı aşırı bir düşkünlüğüm oldu. Öyle ki her öğün olsa hayır demeyeceğim. Şimdilik kilo problemim yok gibi hoş biz bayanların kiloyu en takmadığımız dönem hamile olduğumuz dönem sanırım. :)

Bu arada malum önümüz bayram. Bayramda ailemizle bir arada olmak için Finike de olacağız. Daha önce eşimin kaleminden yazılmış olan bir gezi yazısını da sizinle paylaşmak istiyorum. Okuyunca gidip görmek isteyeceğiniz yerler. Okumaya değer…


Antalya'dan yola çıkıp, sıkıcı şehir trafiğinden sonra deniz kıyısından süzülerek, çamlar arasında seyahatinize başlarsınız. Bir yanınızda Akdeniz'in berrak suları, bir yanınızda yamaçlardaki çam ağaçları. Eğer yolculuğunuz yaz aylarına denk geldiyse, ağustos böceklerinin şarkıları arasında hızla ilerlersiniz. Yolculuğun tadını doyasıya güzellikler arasında devam ettirirken, Beldibi, Çamyuva derken Kemer’desiniz. Dünyanın tanıdığı Kemer'de isterseniz kısaca bir turlayın.

Yaşamakla bitmeyen yolculuğunuza, yine çam ağaçları arasında kuş sesleri ve rüzgârın çamların iğne yapraklarında oluşturduğu hışırtılarla devam edersiniz. Tarihi yerlerle dolu olan bu sahillerde binlerce yıl öncesine giderek, küçük ufuk turları yaparak denizin ferahlatıcı serinliğine kendinizi bırakırsınız.

Adını incir ağacından alan kasabaya hızla ilerlerken, yol kenarlarında bulunan bir yandan çınar ağaçları, bir yandan incir ağaçları, bir yandan da nar ağaçları size eşlik eder. Nihayet bir yere gelirsiniz ki buradan aşağıya baktığınız zaman beyaz bir göl görürsünüz. Kendinize sorarsınız… Devamı…



Bayram dönüşü sizlerle kendi çektiğim fotoğrafları paylaşacağım.

Şimdiden hepimize İYİ BAYRAMLAR! HUZURLA, MUTLULUKLA…

Yorumlar

  1. gerçekten be ne güzeldi hamilelik ye ye mutlu ol.. gerisini hiçş düşünme... özledim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özlediğimi düşünüyordum hatta koca kobekle gemeyi bile. :D

      Sil
  2. Bu sıcaklarda haftanın iyi geçtiğine sevindim.Akdeniz'i henüz tam keşfetmiş değiliz.İnşallah ilerleyen zamanlarda o güzel yerlere gideriz.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İnş. gezme fırsatın olur. :)

      Sil
  3. İnşallah hamileliğin boyunca böyle rahat haftaların olur.
    İyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Hoş neredeyse 3 ayı bitirmek üzereyim ondan sonrası kolay olur gibi sıcaklarda bitiyor. En sevdindiğim kısım da sıcakların son bulması olacak. :)

      Sil
  4. Ben de yeniden hamile olmak istiyorum:) ne guzel gunlerdi onlar:) gerci ben doya doya tatli yiyemedim gebelik sekerinden dolayi ama yine de herseyini ozluyorum:) umarim sonuna kadar hersey guzel gecer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de çıkmıştı bunda bekleyip göreceğiz. Ama tatlı yiyemiyorum canım istemiyor. Umarım :)

      Sil
  5. keyifli bir bayram geçirmen dileğiyle canım :)

    Resimleri merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. hamilelik ne kadar keyifli ve heyecanlı bir dönem...
    sağlıkla kucağına alman dileğiyle, iyi tatiller ve iyi bayramlar.
    Bu arada hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  7. sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın inşallah

    YanıtlaSil
  8. Hamilelik gibi ortak bir noktamız da varmış. Takibime aldım bile ;)

    YanıtlaSil
  9. şöyle bir dolaşırken buldum sizi ...
    sevindim sizin adınıza...
    yavrunuzu ALLAH sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin..
    iyi bayramlar...
    buarada takipteyim banada beklerim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder