12.Hafta Ve Tavsiye

Hamileliğimin 3 ayını geride bıraktım. Hafta olarak 13. haftadayız.  Hani hem uzmanlar hem de tecrübeli anneler İlk 3 ay sonrası daha rahat olur derler ya … Hakikaten de öyle. İlk hamileliğimde ilk günden itibaren enerjik ve rahattım o yüzden bu ayrımın farkında bile değildim. J Postlarımı takip edenler bilir, mide yanmalarım vardı. Çok şükür o da bitti.  Göbeğim daha belirgin hale geldi. Artık dışarıdan bakıldığı zaman anlaşılabiliyor. E tabi doğal olarak etrafın bakış açısı da bir anda değişiyor. Yardım etmek istemeler, aman sen yorulma demeler, eğer yemeklerden konu açılmışsa -ay yanımızda hamile var canın çekti mi?   şeklinde sorular.  Yok efendim çoğu zaman çekmiyor ama etraftaki ilgi hoşumuza gitmiyor değil… Öyle değil mi sizce de? J
Cuma günü doktor kontrolümüz ve sonrasında ikili tarama testimiz var. Hayırlısıyla onu da atlatırız umarım.
Doktor demişken, Antalya ve çevresin de yaşıyor ya da uzman bir kişiden bilgi almak istiyorum diyorsanız;  http://www.muhammetozturk.com/  doktorumun sitesine göz atmanız da fayda var.  Gerek gebelik gerekse kadın hastalıkları hakkında birçok bilgiye ulaşabilirsiniz.
Doktorum;
  • Gebeliği asla bir hastalık gibi göstermez.
  • Aklınızda hiçbir soru işareti bırakmaz.
  • Her türlü soruyu sorabilirsiniz.
  • Sakin tavrı ile karşısındakini de sakinleştir.
  • Her sıkıntıda 24 saat kendisine ve asistanına ulaşabilirsiniz.
Yaklaşık 40 hafta kadar süren hamilelik sürecinde hekimimizle iletişim kurabilmemiz ve ona inanmamızın çok önemli olduğunu düşünüyor ve mutlu günler diliyorum…

Yorumlar

  1. Merhabalar...

    Çok erken belirginleşmiş göbeğin :) Bana 4. hatta 5.aya kadar kimse yer vermiyordu :)

    Doktorla sürekli iletişim halinde olmak ve iyi bir ilişki kurabilmek gerçekten çok önemli... Bunu hamileliğimin ilerleyen dönemlerinde daha iyi anlamaya başladım diyebilirim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Bloguma hoş geldiniz. :)

    Evet 2.gebeliğimi yaşadığım için göbeğim çabuk çıktı sanırım. Derlerdi de inanmazdım...

    Mutlu günler.

    YanıtlaSil
  3. :)En çok o ilgiyi özlüyorum.Gerçi o ilgi şimdi oğluma kaydı.O da insanı mutlu ediyor.Cinsiyetine az kaldı,hadi hayırlısı:)

    YanıtlaSil
  4. Benim hamileliğim çok geç anlaşılmaya başlamıştı,hem kışlık giysilerin, kabanların altında olduğundan hem de fazla kilo almadığımdan yer falan vermiyorlardı, çok sinir oluyordum:)Neyse ki sonradan tipik bir hamiş oldum da nimetlerinden faydalandım:))İnşallah sonuna kadar sorunsuz, sıkıntısız, güzel bir hamilelik yaşa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk hamileliğim de doktoruma neden karnım büyümüyor diye bile sormuştum. :) 2. hamilelikte kısmen rahat oluyor insan. Önemli olan sağlıklı olması. Sevgiler.

      Sil
  5. slm,öncelikle hayırlı lmasını dilerim.blguma ziyaretin için teşekkürler.
    hamileyken canın çeker diyerek yediriyorlar.emzirirken emziklisin süt olsun diyorlar.kiloları biz çekiyoruz.
    :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın tam kiloları verdim diyordum geri dönmeye başladı... :( :)

      Sil
  6. Merhaba; tesadüfen keşfettim blogunuzu:) Bizde Muhammet beye gidiyoruz hatta bugün 32. hafta kontorümüz var. Karşılaşmak dileğiyle sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesadüfün bu kadarımı diyeyim. :) Az kalmış doğuma darısı başıma...

      Sil
  7. hayatımın en güzel ve rahat 9 ayıydı diyebilirim, yeniden yaşamak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. yeniden yaşarsınız. Ben de keyfini çıkarmaya çalışıyorum. :)

      Sil
  8. canım yeni gördüm bende hamileliğini,epeydir uzaktım bende ama artık buralardayım:)çok güzel bir haber hayırlısı olsun,sağlıkla gelsin..içini hep huzur doldur,hep mutlu ol,,nasıl başlarsan öyle gidersin ..takipteyim seni..sevgilerr

    YanıtlaSil
  9. saglikla kucagina alirsin insallah ve umarim rahat gecer hamileligin:) bende onceden iki cocuk diyodum hatta aralarinda az yas farki olsun diyodum ama simdi bi durup dusunuyorum ikinci cocuk dendiginde :)) bende beklerim blouguma sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Hoş geldin bloguma. :) Ben de mutlaka göz atacağım. Sevgiler...

      Sil
  10. ne güzel yavaş yavaş büyüyor bebiş ha.. hadi hayırlısı...
    evet hamileyken insanların ilgisi çok keyif veriyor insana bende fazlasıyla yaşamıştım..
    6. ayımdayken herkes doğum nezaman diye sormaya başlamıştı... çok fazla kilo almıştım...
    cinsiyetini merak ediyorum şimdi ama kız gibi geliyor sanki...

    YanıtlaSil
  11. Sizinde hamileliğiniz hayırlı olsun. Sanırım 2. değil mi? Doktor kesinlikle çok önemli. Ben ankaradayım Aylin Ayrıma gidiyorum hiç bu kadar neşe dolu cıvıl cıvıl pozitif güzel bir insan görmedim. Alışkanlık yaptı çok özlüyorum doktorumu o kadar seviyorum
    blogunuzu incelemeye aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 2. bebeğimizi bekliyoruz. Blogunuza ben de göz atacağım. Sevgiler...

      Sil
  12. sağlıkla kucagına almak nasıp etsın ıns.

    YanıtlaSil
  13. Sağlıklı bir hamilelik diliyorum. 12. hafta hamilelikte çok önemli bir kilometre taşıdır. Ben derin bir oh çekmiştim ve artık herkese ilan etmeye başlamıştım:)
    Güzel haberlerinizin devamını bekliyoruz...
    Sağlıkla kalın!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder