34. ve 35. Hafta: Doğum Çantası!

Doğum zamanını yaklaştıkça benim de zamansızlığım artmaya başladı… Bloguma yazmayalı epey oldu. Gebelik günlüğü tutan blogdaşları izlediğim dönemler birkaç hafta güncellemelerine denk gelmezsem, acaba doğum gerçekleşti mi? diye merak ederdim :) Eğer merak edenler varsa, biz kızımla şimdilik mutlu mesut yaşıyoruz.  34. ve 35. haftayı geride bırakıp 36. haftadan gün almaya başladık.
 
Dün doktor kontrolümüz vardı. Çok şükür, her şey  yolunda.
Geçtiğimiz haftaları sorunsuz bir şekilde kapatıp, alışverişimizi de hemen hemen tamamladık. Kıyafetleri misler gibi yıkanıp, ütülendi. Bol bol öpüldü. Alışveriş sırasında abla da unutulmadı ve ilk gözümün ağrısı canım kızım için de alışveriş yapıldı. Çocuklar arasında ayırım olmamasına çok dikkat ettiğimiz için markalar konusunda dahi dikkat ettik. Bugün doğum çantamı hazırladım. İçerisinde neler mi var? Her ne kadar bu tür listelerin kişinin ihtiyaçlarına göre kısmen değiştiğini düşünsem de paylaşmak istiyorum… İşte benim listem ve küçük bir fotoğrafımız:
Bebek için:
Hastane çıkış seti (10lu)
Yedek bir zıbın
Tulum
Çıtçıtlı body
Patikli alt
Çorap
Yelek
Ağız mendili
Emzik
Battaniye (bir penye, bir kadife)
Islak mendil
Bez
Alt açma
Pişik kremi
Kirli çamaşır torbası
Bebeğimin bugüne kadar yapılan tahlil vs. dosyası
 
Anne için;
Gecelik
Pijama takımı
İç çamaşırı
Hijyenik ped
Göğüs ucu kremi
Diş fırçası+ macun
Tarak
Lohusa Tacı
Çorap
Yelek
Terlik
Humana- Anne sütü Artırıcı (İlk bebeğimde faydasını gördüm)
El havlusu
Kağıt havlu
Kirli çamaşır torbası
Bunların dışında yatak koruyucu vs. de almak lazım. Fakat gideceğimiz hastane bu tür şeyleri karşıladığı için yanıma almayı düşünmüyorum.
Evde var olan yanıma almayacaklarım fakat daha sonraki dönemlerde olmazsa olmazlar arasında olan şeyler de var. Kesinlikle tavsiye ettiklerim:
Bebeği taşımak için puset. (İlk kızımda hastane çıkışında çok da işimize yaramamıştı fakat gezmelerde olmazsa olmaz)
Özellikle çalışan anneler için süt sağma pompası. Ben o dönem aventin manüel olan modelini kullanmıştım kesinlikle tavsiye ediyorum.
Biberon yine avent marka bir ürün.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Unuttuklarım varsa da zaman var tamamlarım diye düşünüyorum.
Heyecanlı ve mutluyum. Allah isteyen herkese tarifi olmayan bu mutluluğu yaşatsın. AMİN!
Hayırlı cumalar dileklerimle... Mutlu hafta sonları :))

Yorumlar

  1. Hayırlı olsuuun ...Bende takipteyim :))) benim ki pazartesi doğacak inşallah, tarak da alayım mı yanıma şimdi senin listende görünce bilemedim, ama saçlı doğacağını da söyledi doktorumuz. İlk günden taranabiliyor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :)
      Senin için daha da heyecanlı. Allah yardımcınız olsun. Bu arada tarağı kendim için aldım bebek için değil. Bebeğin saçı taranmaz sanırım...

      Sil
    2. listeyi tersten okumak böyle birşey sanırım :)))

      Sil
  2. maaşallah az kalmış, hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  3. Yazını okuyunca heyecanlanıyorum:) ne güzel heyecanlar , ne tatlı telaşlar... Ben de ikinciyi düşünsemmi acaba:)sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik güzel düşün derim ama iki çocuklu ev nasıl olur bilemiyorum ama paylaşırım. :))

      Sil
  4. sayfana sürekli bakıyorum var mı hayır haber diye.. gün sayacağımız zamanlara az kalmış.. hadi bakalım hayırlısıyla geçsin zaman..

    YanıtlaSil
  5. Ahh öyle guzel ki hersey bir yana ben bileydim bu kadar tatlı olduğunu beklermiydim 5 sene ..her an cok guzel:) saglikla kucağına al sende inşallah :) sevgiler bizden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her an çok güzel ama sona doğru heyacan ve yorgunluk artıyor. :)

      Sil
  6. allah kolaylıklar versin:)
    çamaşırlarını hangi deterjanla yıkadınız acaba bebişin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Deterjan kullanmak istemedim. Makinemde durulama diye bir program var. Çok az vernel ilave edip yıkadım ve ütüledim.

      Sil
    2. bi tüketici seminerinde anlatmışlardı. yumuşatıcılar asla durulanamıyormuş. annemi zor ikna etmiştim kullanmaması yönünde...
      bebeklere hiç kullanmamalı diyorlardı.
      ben bir buçuk yıllık evliyim. evime almadım hiç.

      Sil
  7. Sağlıkla mutlulukla huzurla kavuşun birbirinize insallah canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Allah sağlıkla kucağına versin canım:)sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Bende birincide yazmamıştım şimdilerde neler alsam diye düşünmeye başladım. Çok teşekkürler Emel'cim taze bilgi oldu bana :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder