38+ 1: Doğuma Bir Hafta Kala...

Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken, günler hayatlar geçiyor… 
Evet, 38+ 1 yani 39. haftaya girmiş bulunuyoruz.  Dün son kez doktor kontrolümüz vardı.  Bebeğimizin gelişimin de keyfinin de gayet iyi olduğunu öğrendik.  Ve planlı doğum tarihimiz 28 Şubat 2013 olarak belirlendi.  Planlı diyorum çünkü ilk bebeğim sezaryan ile dünyaya geldiği için bu da aynı şekilde dünyaya gözlerini açacak. Herhangi bir aksilik olmaz, bebeğim erken gelmeye karar vermezse bu yazıyı yazıktan tam bir hafta sonra belki de şu saatlerde yavrumu kucağıma almış, mis kokusunu içime çekiyor olacağım.  
Şu günlerde yaşadıklarıma gelince;  başta heyecan olmak üzere kesik kesik gece uykuları, sırt ağrıları, kendimi yorgun ve ağır hissetmelerim dışında çok şükür sorunum yok.  Doğum çantam da hazır.  İçim rahat J
İlk günden bu güne ablamıza bir kardeş geleceğini anlatıyoruz. Şimdilik o da çok meraklı ve kabullenmiş durumda. Tabi görünce neler olur bilemiyorum kardeşine göre büyük olsa da o da netice de 3 yaşında bir çocuk.
Dilerim gelecek hafta gebelik sürecimi sorunsuz bitirir, sağlıklı bir şekilde bebeğimi kucağıma alır ve üç kişi çıktığımız evden dört kişilik kocaman bir aile olarak geri döneriz. 
Gebeliğim süresince, yüreğinin hep benimle olduğunu bildiğim ve çok sevdiğim eşime sonsuz teşekkürler.
Ve yorumlarıyla beni takip eden blogdaşlara da teşekkür ediyor, dualarınızı bekliyorum. Allah isteyen herkese anne baba olmayı nasip etsin. AMİN!

Yorumlar

  1. Allahim hayirlisi ile bir avazda evladina kavustursun...ne cabuk gecti sanki... ayy heyecanlandim guzel haberlerini bekliyorum ins

    YanıtlaSil
  2. Sonunda bebegine kavusacaksin:) saglikla sihhatle insallah:) haberlerini bekliyor olacagim:) guzel ve rahat bir dogum diliyorum:) minik bebegini de simdiden opuyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Geçenlerde tv de gördüm,çok hoşuma gitti.Oğlanın bir kız kardeşi oluyor,hastaneye geliyor,kocaman bir hediye paketi veriyorlar ve diyorlar ki 'bunu sana kız kardeşin hediye getirdi':)İlk kızın kaç yaşında bilmiyorum ama belki hoşuna gider:)Bebişin doğduktan sonra,kendini iyi hissettiğinde,bizi haberdar etmeyi unutma,bol şanslar:)

    YanıtlaSil
  4. maşallah size.. bize çabuk geçti zaman seni bilmiyorum ama.. çok az kalmış kuzuna kavuşmaya.. allah sağlıkla nasip etsin inşallah..

    YanıtlaSil
  5. ne buyuk bir heyecan ve sabirsizlik. gecen yil bugun bende 38+5gunluktum doktor kontrolune gittim doktor acilman yok bir hafta daha bekleyelim dedi oglum bize bir surpriz yapip ertesi gun dogmustu. umarim bir aksilik cikmaz ve hersey planlandigi gibi saglikla kucagina alirsin minigini

    YanıtlaSil
  6. Canım ALLAH sağ salim kucağına versin yavrunu:)sağlıklı sıhhatli bir yaşamı olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  7. Allah bir avazda kurtarsın.İnşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini.Dualarım seninle.

    YanıtlaSil
  8. sağsalim gelir inşallah..

    YanıtlaSil
  9. Allah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin.Bende 28.haftamdayım ikinciye aynı heyecanı yaşamak için zamanın çabucak geçmesini bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  10. şimdiden hayırlı olsun diyorum canım, bebeğini sağlıcakla kucağına almanı dilerim..sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. ne kadar özlemişsindir bebek kokusunu şimdi,tek dileğim sağlıkla sorunsuz bir şekilde kucağına alman inşallah,güzel haberlerini bekliyorum..samimiyetle..:)

    YanıtlaSil
  12. Allah bir an önce bebeğini kucağına almayı nasip etsin :)Sağlıklı ve hayırlı bir evlat olsun inş.Bu arada blogunu izlemeye aldım canım.Bana da beklerim :)İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerlle ilgili paylaşım yapıyorum

    YanıtlaSil
  13. inşallah sağlıkla huzurla alısın bebeğini kucağına canım... sen benim gibi boşlama buraları :) insan yazmayı bırakınca bi daha zor dönüyor :)

    YanıtlaSil
  14. Ne tatlı heyecan :) Sağlıkla kucağına al inşallah ♥

    YanıtlaSil
  15. haydi hayırlısı. sağlıkla... yeni yazılarınızı bekliyor olacağım....
    şimdiden kolay gelsin size...

    YanıtlaSil
  16. Canım benim takvime baktım şu an 26 Şubat demek ki bg yr geliyor bebek. Ne güzel aramıza yeni bebişler de katılıyor. Sana rahat bir doğum dilerim. Sağlıkla, mutlulukla büyüsün sevgiler,

    YanıtlaSil
  17. Allah sağlıkla kucağınıza almayı kısmet etsin inşallah

    YanıtlaSil

Yorum Gönder