Ağlayan Pasta

Lezzetinden parmak yediren ağlayan pasta tarifim işte karşınızda... Uzun zamandır denemeliyim derken, geçen hafta denedim ve sonuçtan memnun kaldım.

Unutmayalım erkeklerin kalbine giden yol mideden geçer. :))

Mutlu haftalar...

Malzemeler:
  • 3 Yumurta
  • 1 Su Bardağı Şeker
  • 1 Türk Kahve Fincanı Süt
  • 1 Türk Kahve Fincanı Kakao
  • 1 Su bardağı Un
  • 1 Paket Valilin
  • 1 Paket Kabartma Tozu
Kek Pişince Islatmak İçin;
  • 1,5-2 Su bardağı Soğuk Süt

Kreması İçin;
  • 1 paket kremşanti
  • 1 Su Bardağı Süt

Ağlaması İçin;
  • Çikolata Sosu
  • 2,5 Su Bardağı Süt
Yapılışı:
  • Yumurta ve şekeri krema kıvamına gelene kadar çırpıyoruz.
  • Diğer malzemeleri ekliyor ve 150 derecede ortalama 20 dakika kadar keki pişiriyoruz.
  • Pişen sıcak kekin ilk sıcaklığı geçtiği zaman süt ile her tarafını ıslatıyoruz.
  • Kek soğuduktan sonra kremşanti ile her tarafını kapatıyor ve buzdolabında soğumaya bırakıyoruz.
  • Bu arada çikolata sosu hazırlayabiliriz.
  • Soğuyan keki çıkarıp çikolata sosunu üzerine gezdiriyoruz.
  • Kekimiz ağlamaya başlıyor :)
 


Afiyet olsun!


Yorumlar

  1. Eline sağlık kuzencim, çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kuzencim. Gelince sana da yaparım :))

      Sil
  2. ellerinize sağlık gerçekten çok lezziz bir pasta hatırlatmanız iyi oldu uzun zamandır yapmıyordum...

    YanıtlaSil
  3. evet erkeklerin kalbine giden yol mideden geçiyor.ta ki göbek yapana kadar,sonra suçlu biz oluyoruz :)eline sağlık canım pasta nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine sağlık senin ağlayan pastan da çok güzel olmuş sen tam tarifi gibi krem şantide kullanmışsın ben tarifleri kendimce oynadığım için ben krem şanti yerine beyaz çikolatayı eritip onu kullanmıştım:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder