Baton Kek

Kızım uykuya dalınca, uyandığında yemesi için hiç üşenmedim ve kalktım baton kek yaptım.

Az önce, ben eşim ve kızım beş çayı yanında lezzetle yedik. Şimdi ise denize gitti baba kız.

Antalya'da yaşamak güzel şey 5dk sonra sahildesin ve deniz temiz!

Ufak kızımızda uyuyunca e hadi bloğumda paylaşmamak olmaz dedim :)

Siz de denemek ister misiniz?

İşte tarifim ve kekim... E hadi buyurun :))




Malzemeler:
  • 2 Yumurta
  • 1 Su Bardağı Şeker
  • 1 Su Bardağı Sıvıyağ
  • 1 Su Bardağı Yoğurt ya da Süt
  • 2 Su Bardağı Un
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilin
  • Kakao
  • Hindistan Cevizi

Yapılışı:
  • Yumurta ve şeker krema kıvamına gelinceye kadar çırpılır.
  • Diğer malzemeler eklenir ve tekrar çırpılır.
  • Beyaz kısım kalıbımıza dökülür ve bir kısım ayrılır.
  • Ayırdığımız kısıma kakao ve Hindistan cevizi eklenir.
  • Kalıbımızdaki beyaz harcımızın üzerine gezdirilir.
  • Önce 150 derecede kekin kabarması beklenir
  • Daha sonra 180 derecede kızartılır ve hazır...


Yorumlar

  1. ne güzel bizim öyle bir şansımız yok ya oralara tatile geleceğiz ya da sabahın köründe kalkıp gideceğiz denize:) eline sağlık kek nefis görünüyor ,afiyetler olmuş...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder