İlk İftar- Ezo Gelin Çorbası


Hayırlı Ramazanlar diliyor ve güzel,doyurucu bir çorba sunuyorum...

Afiyet Olsun!

Malzemeler:
  • 1 Çay Bardağı Kırmızı Mercimek
  • 1 Türk Kahve Fincanı İnce Bulgur
  • 1 Türk Kahve Fincanı Pirinç
  • 2 Yemek Kaşığı Salça
  • 1 Tane Kuru Soğan
  • 2 Yemek Kaşığı Zeytin Yağ
  • Tuz, Kimyon, Pul Biber, Kuru Nane

Yapılışı:

Soğanı temizleyip 4 eşit parçaya bölüyor, yağ ve salça ile biraz kavuruyoruz.
Daha sonra baharatlar hariç tüm malzemeleri ve 1 litre suyu ekliyor düdüklü tencerede 10-15 dakika kadar pişiriyoruz.
Blender ile eziyor ve baharatlarını ekliyoruz.

Yorumlar

  1. ben çok severim bu çorbayı.. Çok fazla çorba çeşidi bilmem de ellerine sağlık canım paylaşım için teşekkürler.. Ramazan da iyi oluyor bu tarz paylaşımlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek bilmem hatta yaz aylarında çorba pek tercihimiz olmaz ama iftar da iyi olur diye düşünüyorum.

      Sil
  2. Ellerine sağlık... Ramazan'ın olmazsa olmazı ;)

    YanıtlaSil
  3. elleriniz sağlık... Ramazan boyunca sitenizi daha çok tıklayacağım kesin :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hayırlı ramazanlar
    yapıcam bu çorbayı en yakın iftira :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı Ramazanlar arkadaşım:)
      Durdukça biraz koyulaşıyor sıcak su ile açıyorum bir de acı sevmezseniz pul biber kullanma derim. Limonda olmaza olmaz...

      Sil
  5. çok severim ezogelin çorbasını eline sağlık,afiyet olmuş...

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık, benim de sevdiğim çorbadır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çekilişime de beklerim:)http://www.hanhildem.blogspot.com/2013/07/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

      Sil

Yorum Gönder