UYKU DÜZENİ


Küçük kızım 9.ayının içerisinde ve hızla büyümeye devam ediyor. Henüz beşinci ayında iken,  altta iki diş bir kaç gün önce de üste tek dişi patladı. Bilirsiniz, diş çıkarma süreci sıkıntılı bir dönemdir ki ben bunu ilk kızımda hiç yaşamadım.

Ve zannettim ki ön teker nereye giderse arka teker de oraya gider… Fakat söz konusu çocuk gelişimi olunca pek de öyle değilmiş… Öyle sıkıntılı dönemler geçiriyoruz ki sabahları mız mız mızzzzz yapan bir bebek yetmezmiş gibi geceleri de uyumuyor!
Uyku konusunda ne yapabilirim diye düşünüyorum ama tam bir çözüm bulamadım. Sabah 08-08:30 gibi uyanıyor ve bir kez öğleden önce 1 saat kadar, öğleden sonra 2 saat kadar uyuyor. Bir de son bir kaç gündür akşam 20:30 da uyuyup 21:30 da uyanıyor yani +1 saat daha. Öyle çok ağlıyor ki uyutmasam bile kendisi uyuyup kalıyor.
E hadi bu akşam uykusunu vaz geçirdik diyelim ama o başlamadan önce de gece uyanıyordu. Sizin anlayacağınız kafama huniyi giydim giyeceğim… . 23:00 gibide güya gece uykumuz başlıyor…-
Gece uykusu düzensiz olunca ilk akla gelen aç mı acaba?
Yok efendim aç falan değil. Ve hatta gelişimi yaşıtlarına göre önde gidiyor. Anne sütüne devam!  
Bir hafta önce doktor kontörlümüz de ispatlandı bu durum. Hı bu arada doktorumuz gece çayı + 1 haftalık ağrı kesici verdi ama yok efendim işe yaramadı…
Deneyimli anneler yardımınıza ve tecrübelerinize ihtiyacım var?
Bebişlerinizle  ve eşinizle mutlu bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiler…

Yorumlar

  1. Diş sıkıntısı varsa, onu rahatlatmaya bak. Yeşil soğan çiğnemesi iyi derler. Gazının olmadığından da emin ol. Ve bebeğini oku. Anne nazari da değer çocuğa. Birde rezene çayı içirmeyi önerirler.. zamanla düzelir inşaAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım dişten oluyor çünkü diş patlayınca normale dönüyor. Bir başka dişte yine aynı...

      Sil
  2. Size sevineceğiniz birşey söyliyim mi ? Ne şanslısınız ki tüm dişler arka arkaya çıkıyor. Bu sayede diş problemlerinden çok çabuk kurtulacaksınız :) Benim kızım 16 aylık 7 dişi var ve çok yavaş yavaş çıkardığından çook uzun süredir hergece sıkıntı yaşıyoruz. Böyle gideceğe benziyor azılar çıkana kadar :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder