ISLAK KEK

Herkes tarafından sevilen ıslak keki hep yemiş ama yapma konusunda pek başarılı olamamışımdır. Fakat öyle bir tarif buldum ki ilk kez deneyenler de dahi mutlu son olacak.
 

Evde tam not olan tarifimi paylaşıyorum. 

Kek İçin:
  • 4 Yumurta
  • 1 Su bardağı şeker
  • 1 Su bardağı süt
  • 1 Su bardağı sıvı yağ
  • 3 Yemek kaşığı kakao
  • Biraz da sevgi :))
Yukarıda yazdıklarımı önce şeker ve yumurtayı sonra diğer malzemeleri sırasıyla ekleyip karıştıralım ve yarım su bardağı ayıralım. **

  • 2 Su bardağı un
  • 1 Paket vanilin
  • 1 Paket kabartma tozu
Ekleyip keki pişirelim.

Sosu İçin:
  • 1.5 Su bardağı süt
  • 2 Yemek kaşığı sıvıyağ
  • 2 Yemek kaşığı şeker
  • 1 Yemek kaşığı kakao
  • 1 Kaşık nutella 
Sosu küçük bir tencereye alıp karıştıralım ve kaynamaya yakın ocaktan alalım. Soğuduğu zaman (tamamen soğumalı) ayırdığımız **yarım su bardağı sos ile karıştıralım. 

Pişen keki hemen dilimleyelim ve soğuk sosu kaşık kaşık üzerine dökelim. 

Afiyet olsun!

Yorumlar

  1. bak şimdi, hiç niyetim yokken.

    bahar yorgunu anne

    YanıtlaSil
  2. kesin tarif dedin içimi erittin şimdi.. çektim resmini en kısa zamanda denene..

    YanıtlaSil
  3. uzun zaman olmuş yapmayalı,hatta bloguma bile eklememişim şimdi fark ettim :) eline sağlık nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  4. denedim.. çok beğendik.. dila sabah uyandı ilk söylediği şey anne bir tanecik kek yiyebilirmiyim di.. teşekkür ederiz tarif için..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder