Biten Kitaplarım

Kimi zaman elimden fırlatıp attım,  kimi zaman sımsıkı sarıldım. Neden mi bahsediyorum?
''Sinan Akyüz/ İncir Kuşları'' isimli kitaptan.

Bu kitap hayal ürünü bir roman değildir.
Tamamen gerçeklere dayanmaktadır.

İşte can alıcı kısmı burada başlıyordu!

Yazar anlaşılır ve sade bir dil kullanmış. Dünyanın gözü önünde 1992-95 yılları arasında yaşanan bir soykırım... Evet, savaş yaşanınca tüm Ülke etkilenir ama en çokkkk savaş çocukları, savaş kadınları...
Göz yaşları içinde okudum. Elimden gelse herkese okuturdum!

 
 

İkinci Kitabım ise daha sevimli bir kitap: Küçük Prens

Bu kitap ile tanışmam blogcuanne sayesinde olmuş ama hep ertelemiştim. Kitabın telif hakkı kalkınca bir çok yayın evinde  baskısı mevcut. Benim tercihim can yayınlarından yana oldu. İyi çeviri yapılmış bir kitaptı. Kütüphanenizde olması gereken bir kitap. Büyük küçük herkese öneririm.

Kendinizden bir şeyler bulup, çocukların bakış açısını anlayabileceksiniz...




Yorumlar