NEREDEN ÇIKTI BU YOUTUBE İŞİ???

Dün akşam, arkadaşımla birlikte kızları sinemaya  götürdük. Çocukları sinema salonuna yerleştirir yerleştirmez de soluğu kahvecide aldık.


Her ikimiz de Çocuk mu?, Kariyer mi? ikileminden sonra  tabir-i caizse "diplomalı ev hanımı" olanlardanız.

Kahvelerimiz tam istediğimiz gibi gelmese de biz çoktan sohbete başlamıştık. :)

- Eee anlat bakalım nereden çıktı bu Youtube işi?
- Şöyle ki...

Ya da durun size de anlatayım...

Tam 8 evet evet yazı ile de sekiz! yıldır tam zamanlı anneyim. İş hayatına geri dönmek için bir kaç kez denemeler yapmış olsam da evin rahatlığı, çocukların sorumluğu derken hep sonuçsuz kaldı.  Evde olduğum için çalışmıyor gibi algılayanlar olsa da çocuklarımı kendim büyütmenin mutluluğunu ve onlarla birlikte büyümenin hazzını yaşadım/ yaşıyorum.

Blog yazmaya başladığım zamandan bu zamana çoook şey değişti. Mesela kızım için isim arıyorum derken; ŞURADA bu yıl miniğim yeni eğitim öğretim döneminde 1.sınıf olacak. Unutmadan biz isim konusunda Bilge olmasına karar verdik. :) Tam da isminin anlamına benzeyen bir karakteri var. Mucit, bilmiş...

Hanifem ile Şöyle Etkinlikler Yaparken; şimdiler de ise ergenliğe yavaş yavaş adım atan bir çocuk var karşımda.'' Neee ergenlik mi?!'' desem de bu süreci de yaşayacağız.
*Bunu ayrıca bir başlık altında yazacağım.

Ben mi? Ben de değiştim tabi...
Yemek yapmasını, Ev düzenini, Arkadaş seçmeyi öğrendim. Kötü tecrübelerim oldu.
Pek çok yazar ve kitapla tanıştım.
Gezmeyi çok seven eşim sayesinde farklı yerler keşfettim ve farklı bakış açısı öğrendim. Liste bu şekilde uzar gider...

Evet tüm bunlar güzeldi ama içimde bir yerde bir boşluk  bir özlem vardı.

Gelişen teknolojiyle birlikte ”evden çalışan anne” olarak annelerin sayısı hızla artmaya başlayınca ''eeee tamam tam da aradığım bu!'' dedim. Ve youtube'da video yüklemeye başladım.
İçeriği mi?

  • ÇOCUKLARLA DENEY, BILIM, EĞLENCE
  • VE MUTFAĞIMDAN GÜVENDIGIM TARIFLER
Zaman ne gösterir bilemiyorum...  Ama yeni işim bu diyebilirim.  Hadi o zaman takip ederek destekleyin heyecanlı anneyi...  😊
YouTube takibi için; YouTube / mucitanne

Yorumlar