Şehriye Salatası


Çevremizde ve internette bol miktarda salata tarifleri yer alıyor. Bazen göz atıyor ve kendimce evde ne varsa onları değerlendiriyorum. Biraz da tercih meselesi sanırım. Şehriye salatasına tavuk koyanlarda var ama ben sevmedim. İşte benim tarifim;

Malzemeler:

1.5 Su bardağı arpa şehriye
1 Tane yeşil biber
1 Demet maydanoz
1 Demet dereotu
2 Tane taze soğan
2 Tane közlenmiş kırmızı biber
1 Tane salatalık( çok tuzlu olduğu için kullandım ama güzel oldu)
Sıvı yağ
Limon
Tuz

Yapılışı:

Arpa şehriyeleri biraz yağ ile pembeleşele kadar kavuruyor ve pilav gibi pişiriyoruz. İnce ince doğranmış yeşillikleri ve sosunu ekleyip, karıştırıyoruz. İşte hepsi bu kadar!


Yorumlar

  1. bence de tavuksuz daha iyi olmuştur :) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Denemenizi tavsiye ederim.

      Sil
  2. bol yeşillikli ,güzel olmuş,eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, yeşillikler ayrıca lezzet kattı. Teşekkürler. :)

      Sil
  3. Geçengün arkadaşımda yoğurtlusunu yedim daha bir sürü şey eklenip yapılabilir diye geldi aklıma. BElki yıllardır yapılıyor bilemiyorum ama güzel ve besleyici olduğu kesin. Ellerinize sağlık. İzlemedeyim.

    YanıtlaSil
  4. Immmm çok severim, hatırlattığın iyi oldu hanhildem:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder